sobota, 21 lipca 2012

day 1-3 RACE 61


pierwsze zdjęcie tej podróży / first photo of this trip
..Tymbark mówi...
i pierwszy przystanek na naszej trasie do Szkocji
and the first stop on our trip to Scotland


RACE 61 w Finowfurcie w Niemczech / RACE 61 in Finowfurt in Germany

Muszę przyznać, że marzyłam o tym zlocie (a wiem o nim od Natali i z jej bloga "born to be free" - link po prawej stronie mojego bloga) i kiedy w końcu tam dotarłam..nie mogłam się skoncentrować!
Nie wiedziałam co obserwować najpierw..samochody czy motocykle czy może pięknie ubrane dziewczyny ..i facetów!
I must say that I dreamed about this rally ( and I know about it from Natalia and from her blog "born to be free" - link on the right side of my blog) and when I were finally there.. I couldn't concentrate!
I didn't know what to observe first ..cars or motorcycles or maybe lovely dressed girls..and guys!



I ta niesamowita scenografia..samochody..samoloty...
And this amazing scenery ..cars.. airplanes...

Miałam takie wrażenie, że jestem na jakigoś rodzaju szalonym planie filmowym!
I've got such impression that I am on some kind of crazy movie location!






nasz namiot... i deszcze..który kończył każdy wieczór / our tent ..and  rain which finished every evening:)

2 komentarze:

  1. Heh, zazdroszczę zwiedzenia takiego kawała świata...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli widzę,ze się podobało;)Natalia

    OdpowiedzUsuń