niedziela, 22 lipca 2012

5 day "first"


mój pierwszy pobyt w angielskim domku..moja pierwsza angielska herbata 
my first stay in english house.. my first english tea

Zatrzymaliśmy się na noc u Margarity i Valdasa, pary z Litwy.
Tym razem rzaczej planowaliśmy nocowanie w namiocie, ale oczywiście sprawdziłam CS.
I widziałam tam kilka fajnych osób, które chciałabym poznać.. :)
Z Margaritą i Valdasem siedzieliśmy do pożna rozmawiając głownie o psach i o tym "jak mieć terriera i nie zawriować!"
We stayed for a night by Margarita and Valdas, couple from Lithuania.This time we rather planed to stay in a tent but of course I checked CS. I saw there some nice people who I would like to meet.. :) With Margarita and Valdas we sat to late night hours, we talked mostly about dogs and about that " how to have a terrier and not get crazy!"
moje pierwsze użycie angielskiej wtyczki ( a zdjęciu urocza Urte, pies naszych pierwszych "hostów" na trasie tej podróży)
i pierwszy obiad w naszej nowej "kuchni" 
my first using english plug ((on photo lovely Urte, dog of our first host on this journey)
and our first dinner in our new "kitchen"


mój pierwszy kliff / my first cliff
 ..i pierwsze piwo w pubie!:)   ..and first beer in pub!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz