poniedziałek, 25 lipca 2011

Tattoo Convention Stavanger

..well..probably one of the best weekends in my life..and the most..exhausting!:)
.. cóż ..prawdopodobnie jeden z najlepszych weekendów w moim życiu..i najbardziej wyczerpujący!:)


rare scene..me in the kitchen!:)
rzadki widok...ja w kuchni!:)
http://www.primitive-abstract.com
You should necessarily see Sacha's work on the website of his tattoo studio!
Especially unique old school's tattoo which has charmed me.
Powinniście koniecznie zobaczyć prace Sachy na stronie jego studia tatuażu!
Szczególnie wyjątkowe old schoolowe tatauże, które mnie zauroczyły.




Edyta, polish girl, but she lives and works in London.
Edyta, Polka, ale mieszka i pracuje w Londynie.
http://www.myspace.com/stotkertattoo
kitchen team - Henriette, Alexandra and I:) About those girls I could write a book! I'll be missing you girls! You are awesome!
kuchenna ekipa - Henrietta, Aleksandra i ja:) O tych dziewczynach mogłabym powieść napisać! Będę za Wami tesknić! Jesteście niesamowite!
it doesn't happen often.. I've come there from outside and they've treated me like someone from their family! I want to thanks once more to all the tattoo convention's crew! As Finzi wrote to me..you " are a nice bunch of diffrent people making this convention together and we enjoy doing it."
to się nie zdarza często.. przyszłam tam z zewnątrz a oni potraktowali mnie jak kogoś z rodziny! Chcę podziękować jeszcze raz całej ekipie z konwencji tattoo! Tak jak Finzi napisał do mnie.."jesteście fajną ekipą różnych ludzi tworzących tę konwencję i cieszącą się organizacja tej imprezy."

I was also on the after party... for me..it was something..like from "after hours" movie.. :)
Byłam również na afterparty..dla mnie... to było coś.. w kilmacie filmu "after hours".. :)
I've stayed in Stavanger ..of course using my favourite Couchsurfing(!).. by Jannicke. It is the next time when I'm lucky to meet wonderful person from CS! She made a big impression on me!
She is very involved in her job and tottaly addicted to kitesurfing, she aims consistently at realize dreams. She found the way how to combine job and hobby and the courage to live as she wants.
Nocowałam w Stavanger..oczywiście korzystając z mojego ulubionego Couchsurfingu(!..) u Jannicke. To kolejny raz kiedy miałam szczęście poznać fantastyczną osobę z CS! Zrobiła na mnie ogromne wrażenie!Jest bardzo zaangażowna w swoją pracę i totalnie uzależniona od kitesurfingu, konsekwentnie dąży do realizacji marzeń! Znalazła sposób jak pogodzić pracę z hobby oraz odwagę, żeby żyć tak jak chce.

in the way back to Bergen... last photo before heavy rain and storm..
w drodze powrotnej do Bergen..ostatnie zdjęcie przed ulewą i burzą..

3 komentarze:

  1. A jakiś tatuaż na pamiątkę?:>

    OdpowiedzUsuń
  2. ah po tej podrozy bedziesz innym czlowiekiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. no nie..wciąż bez tattoo...
    ale faktycznie..może być i tak...że ten wyjazd mnie nieco odmienił... :)

    OdpowiedzUsuń