niedziela, 3 lipca 2011

Hamburg


lazy journey from Berlin to Hamburg..the weather is perfect..
leniwa podróż z Berlina do Hamburga..pogoda idealna..
In Hamburg I've had a first accommodation from Couchsurfing.I've had a great luck to meet Stefan ( I don't know how it could happend but I didn't make a picture of you, Stefan!)
I've spent wonderful evening with Stefan and his friends in Stadtpark watching the longest sunset in Hamburg, drinking beer with sprite(!?)..and talking about couchsurfing's experiences.
After that evening I've started to believe that everything will be fine in my lonely journey.Thanks Stefan!
W Hamburgu miałam mój pierwszy nocleg z Couchsurfingu.Miałam wielkie szczęscie poznając Stefana ( nie wiem jak to się mogło stać, ale nie zrobiłam Ci zdjęcia, Stefan!) Spedziłam cudowny wieczór ze Stefanem i jego przyjaciółmi w Stadtparku ogladając najdłuższy zachód słonca w Hamburgu, pijąc piwo ze spritem (!?)..i rozmawiając o doświadczeniach związanych z Couchsurfingiem.Po tym wieczorze zaczęłam wierzyć, że w tej mojej samotnej podróży wszystko się ułoży, Dzięki Stefan!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz