niedziela, 10 listopada 2013

jaskółka na motocyklu / swallow on motorcycle


Jaskółki na motocyklu, ale nie takie ćwiczenie.. tylko...
Swallow on motorcycle but not such exercises..
 ..mój urodzinowy prezent od chłopaka - pas nerkowy z indywidualnym wzorem (który pasuje do motocykla oczywiście!:)
...my lovely birthday gift from my boyfriend - warm belt on kidney with individual design (which suits to bike.:)
Pas uszyła moja koleżanka Armor. Możecie u niej zamówić pasy we wszystkich kolorach
 i wzorach!
Belt was made by my friend Armor. You can order a belt in all kinds of colors and patterns!
...i babeczki..po przejażdżce motocyklowej ..mam nadzieję, że im się podobało:)
...and the cupcakes..after motorcycle ride..I hope that they liked it:)



4 komentarze:

  1. ha! dobre babeczki
    pas sciagnelas zeby upchanac babeczki w brzuchu czy w innym celu?

    OdpowiedzUsuń
  2. No piękny prezent :)
    Babeczki w niezłym stanie. Kiedyś próbowałam w kufrze przewieźć tort... po 30km miałam go już na plecach przy każdym hamowaniu, a po kolejnych 20km wylałam go kufra, bo był wszędzie tylko nie w pojemniku na tort :[

    OdpowiedzUsuń
  3. ..jest chyba luka na rynku gadżetów do moto...trzeba wymyśleć "coś do transportu babeczek i tortów"

    OdpowiedzUsuń
  4. mysle ze na glowie bylo by ok, kask z kontenerem na tort :)

    OdpowiedzUsuń