środa, 21 listopada 2012

Archeology


fot. tomaszfiertek.art.pl/blog/
Sezon prawie skończony, więc mam trochę więcej czasu na korespondencje. Napisałam do Tomasza ktorego poznałam podczas mojej norweskiej, motocyklowej podróży.
W odpowiedzi dostałam linka do jego bloga i dokonałam tam odkryć archeologicznych..znalazłam kilka fajnych zdjęć mojego motocykla i mnie...zawsze jest miło wrocić to tych wspaniałych wspomnienień z tej podróży.

Dzięki Tomaszu!
Teraz mam Twojego linka na moim blogu i będe obserwować Twoją pracę!:)
fot. tomaszfiertek.art.pl/blog/
Season almost ended so I have more time for writing letters. I wrote to Tomasz who I met during my norwegian motorcycle trip.
In answer I got link to his blog and I did archaeological discovery there..and I found some nice photos of my MC and me..it is always nice to back to that great memories from this trip.

Thanks Tomasz!Now I have link on my blog so I will be observe your work!:)
http://tomaszfiertek.art.pl/blog/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz