poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Mników - motorcycle rally


 Rally took place on military training ground in Kracow.
Zlot miał miejsce na poligonie wojskowym w Krakowie.
Unfortunately the weather was bad..was raining.
Niestety pogoda byla kiepska...padało.

 We've decided to go on rally because of one couple - Iza i Kamil. They've spent 1340 days on the way back to home..from Singapure2Poland..via world!
Of course on motorbikes!:)


Zdecydowaliśmy się przyjechać na zlot ze względu na jedną parę  - Izę i Kamila.
Spędzili 1340 dni w drodze do domu...z Singapuru do Polski..przez świat.
Oczywiście na motocyklach.


 We were counting on bigger slideshow/lecture about their trip, but..unfortunately only photos in small tent and really short story about such long trip.
Liczyliśmy na większy pokaz zdjęć, niestety tylko zdjęcia w małym namiocie i krótka opowieść o ich długiej  podróży.
 http://www.singapore2poland.com/index.php
from rally I have some souvenirs..t-shirt..and some bruises,
well...soft ground..Suzi and I.. it is a bad combination:)

ze zlotu mam kilka pamiątek...t-shirt ...i kilka siniaków,
cóż..miękkie podłoże..Suzi i ja...to kiepskie połączenie:)

2 komentarze:

  1. To już wiem gdzie Was wciągło kiedy mnie wciągło ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja!!! Nie widziałam tego ostatniego zdjęcia tutaj :P

    OdpowiedzUsuń